پرداخت وام ودیعه مسکن به ۶ هزار زنجانی/ وام ودیعه مسکن ۱۵۰ میلیون تومان شد

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان،گفت: میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، بهزاد کردلو در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه از سال ۹۹ روند ثبت نام در تسهیلات ودیعه مسکن آغاز شده است،اظهار کرد: دراین بازه زمانی ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر ثبت نام کردند که چهار هزار و ۸۸ نفر وام ودیعه مسکن را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ هم ۲۲ هزار و ۷۰۹ نفر ثبت نام کردند،ابراز کرد: در این میان سه هزار و ۴۱۷ نفر موفق به دریافت وام ودیعه مسکن شدند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون هم ۲۰ هزار و ۷۷۷ نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند که  برای ۶ هزار و ۳۲۳ نفر این وام پرداخت شده است،افزود: میزان وام پرداختی به این تعداد بیش از ۲۷۴ میلیارد تومان بوده است.

کردلو،با بیان اینکه پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است،تاکید کرد:متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و در حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از مورخ ۱۴۰۱.۱۰.۱ باشد.

وی از تداوم ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان خبر داد و بیان داشت:مردم استان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، ابراز کرد: میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافت و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha