ستاره اردن: می‌دانستم عراق را می‌بریم

مهاجم تیم ملی اردن می‌گوید انگیزه زیادی پس از گل دوم عراق برای جبران نتیجه پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، موسی التعمری یکی از بهترین‌های تیم ملی اردن در جام ملت‌های آسیا بوده که دیروز هم نمایش درخشانی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل عراق داشت و نقش مهمی در صعودشان به جمع هشت تیم نهایی ایفا کرد.

این ستاره تیم ملی اردن در کنار پست کنایه‌آمیز در اینستاگرام خود برای عراقی‌ها، در یک گفت‌وگو با کانال BeIN Sports عنوان کرد: ما به هواداران خود که در ورزشگاه و روی سکوها حضور داشتند، تبریک می‌گوییم و خدا را شکر اعتماد آنها به ما بیهوده نبود و نتیجه داد.

مهاجم مون پلیه فرانسه و تیم ملی اردن یادآور شد: تیم‌های بزرگ همیشه می‌توانند در هر زمانی به بازی برگردند و این موضوع محور گفت‌وگوی من با بازیکنان بعد از گل دوم عراق و پیشتازی این تیم با نتیجه دو بر یک بود. گفتم که ما می‌توانیم برگردیم و تا لحظه آخر بجنگیم که این اتفاق افتاد.

این ستاره تیم ملی اردن با انگیزه‌ای بالا گفت: از رسانه‌ها و مسئولان اردن تشکر می‌کنم و ان‌شاالله به دیدار فینال جام ملت‌های آسیا می‌رسیم.

تیم ملی اردن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه احمد بن علی باید مقابل تاجیکستان، دیگر تیم شگفتی‌ساز این رقابت‌ها قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha