مشارکت ۲۴ استان در ثبت‌نام جام پرچم۲

ثبت‌نام برای شرکت در جام پرچم تا تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ تمدید شد که تا به الان ۸۱۱ تیم از ۲۴ استان در دو بخش آقایان و بانوان ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند که شامل ۴۴۹۰ ورزشکار در ۳ رشته ذکر شده است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، بعد از استقبال چشمگیر از برگزاری اولین دوره مسابقات جام پرچم، دومین دوره این رقابت‌ها با مشارکت سه رشته مینی‌فوتبال، دوومیدانی (پرتاب وزنه) و کاراته در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این جام تا تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ تمدید شد که تا به الان ۲۴ استان برای حضور در این مسابقات مشارکت داشته‌اند. تا به الان ۸۱۱ تیم از ۲۴ استان در دو بخش آقایان و بانوان ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند که شامل ۴۴۹۰ ورزشکار در سه رشته ذکر شده است.

استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان و یزد ۲۴ استانی هستند که تا به الان در سامانه varzeshrosta.ir اقدام به ثبت‌نام نموده‌اند.

با توجه به اندک زمان باقی مانده برای ثبت‌نام در جام پرچم ۲، استان‌ها می‌بایست هرچه سریعتر اقدام به ثبت‌نام تیم‌های خود کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha