افتتاح بیمارستان‌های خوسف و بشرویه پس از سال‌ها انتظار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: دو بیمارستان خوسف و بشرویه پس از سال‌ها انتظار با اعتباری بالغ بر 176 میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران نتیجه اجرای تئوری ولایت فقیه در ایران است که همه ما امروز شاهد نتایج خوب آن در ایران هستیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی سبب امیدآفرینی در بین مستضعفان جهان شده و مقدمه‌ای برای استقرار حکومت جهانی ولی عصر(عج) در جهان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دو مقطع از سال هفته دولت و دهه فجر گزارش عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف برای مردم بیان می‌شود، تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر 914 پروژه با اعتبار 38 هزار و 62 میلیارد تومان در نقاط مختلف استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

عباس‌زاده بیان داشت: از این تعداد پروژه 871 مورد آن با اعتبار 19 هزار و 811 میلیارد تومان افتتاح خواهند شد و عملیات اجرایی 43 پروژه دیگر نیز با اعتبار 18 هزار و 251 میلیارد تومان در شهرستان‌های خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی و در بخش‌های گازرسانی، برق رسانی، راه، آب، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نوسازی مدارس و صنعت و معدن، اقتصادی و سرمایه‌گذاری افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از هزار و 300 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که تکمیل آنها در اولویت دولت سیزدهم قرار دارند، تصریح کرد: پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر بیشتر جنبه عمرانی، خدمات‌رسانی و زیرساختی دارند به همین دلیل نسبت به پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، پروژه‌های کوچکتری هستند.

عباس‌زاده ادامه داد: در بخش بهداشت و درمان بهره‌برداری از دو پروژه بزرگ بیمارستان 32 تختخوابی خوسف با 104 میلیارد تومان و بیمارستان بشرویه با 72 میلیارد میلیارد تومان را که سال‌ها معطل مانده بود را داریم.

وی اذعان داشت: این پروژه‌ها در دو سال اخیر با توجه ویژه دولت سیزدهم تکمیل شده‌اند و با حضور مسوولان کشوری و استانی به بهره‌برداری خواهند رسید.

عباس زاده خاطرنشان کرد: پروژه‌های انتقال آب از دریای عمان به استان، احداث راه آهن شرق کشور و اجرای خط انتقال گاز از پروژه‌های کلانی هستند که عملیات اجرایی آنها در دولت سیزدهم با هدف ایجاد زیرساخت‌های لازم شروع شده است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مجموع حدود 40 هزار واجد شرایط در خراسان جنوبی ثبت نام کرده‌اند که در نقاط شهری و روستایی استان اراضی برای واگذاری مشخص شده‌اند و مشکلی در این خصوص نداریم و وضعیت خراسان جنوبی در این زمینه در مقایسه با استان‌های دیگر بهتر است.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: برآورده کردن همه انتظارات مردم استان در این خصوص نیاز به انجام حجم عملیات عمرانی و فراهم کردن زیرساخت‌های زیادی دارد که تلاش‌های در این زمینه در همه نقاط استان در حال انجام است.

به گفته وی؛ 26 پروژه معدنی افتتاح و عملیات اجرایی هفت پروژه جدید هم در این ایام آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha