کد خبر: 212502
۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۲

وزیر اقتصاد وارد بندرعباس شد

همزمان با دومین سفر رییس‌جمهور وهیئت دولت به هرمزگان
وزیر اقتصاد وارد بندرعباس شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی همزمان با دومین سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان هرمزگان، در معیت دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهور برای بازدیدی دو روزه دقایقی قبل وارد بندرعباس شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت (طبنا)سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در این سفر از انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و انبار میثاق در اسکله شهید باهنر، گمرک شهید رجایی و کشتی سازی سپهر دریا و منطقه گچین بندرعباس بازدید می کند.

حضور در مراسم اعطای نمادین مجوز صید و صیادی صادر شده در سامانه ملی مجوز توسط رییس جمهوری، افتتاح پارک ارمغان سازمان امور مالیاتی و شرکت در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی از دیگر برنامه های سفر دو روزه وزیر اقتصاد به هرمزگان است.

وزیر اقتصاد در روز دوم سفر خود به استان هرمزگان در جزیره قشم ضمن کلنگ زنی شهر جدید قشم، از اتوبان شمالی و نیز بوستان بانوان بازدید خواهد کرد.

گفتنی است، جلسه با نخبگان جزیره قشم به منظور تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم، حضور در جلسه شورای اداری شهرستان قشم با هدف بررسی مسائل و مشکلات مربوط به منطقه آزاد از دیگر برنامه های سفر وزیر اقتصاد به هرمزگان خواهد بود.

وزیراقتصاد در پایان سفر همراه با رئیس جمهوری در شورای اداری استان هرمزگان شرکت خواهد کرد.

در این سفر، دکتر محمد رضوانی فر معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی، دکتر سید محمد محسن مؤمنی راد دستیار ویژه وزیر اقتصاد، دکتر سیدعبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و دکتر رضا خدابنده معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، دکتر خاندوزی را در این سفر همراهی می کنند.

گفتنی است، میز خدمت این وزارتخانه نیز در دومین دور سفر استانی رئیس جمهوری به این استان از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه با حضور دکتر خواجه نائینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر اقتصاد در هرمزگان افتتاح شد و تا بعد از ظهر روز جمعه پاسخگوی مراجعات مردم استان هرمزگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha