آموزشگاه خیرساز امید فردا در شیراز افتتاح شد

در دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور وزیر دادگستری، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای خیر ساز امیدفردا همزمان با بهره برداری از ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی در سراسر کشور در شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)از فارس وزیر دادگستری، جمعه در حاشیه افتتاح این آموزشگاه گفت: جای خوشحالی و شادی دارد که افراد اموال خود را جایی صرف می‌کنند که برای آنها صدقه جاری دارد و مورد نیاز مردم است.

امین حسین رحیمی افزود: این مدرسه با این عظمت و زیبایی و استانداردهای لازم در یک منطقه محروم بنا شده که دانش آموزان اینجا پرورش پیدا کنند، آموزش ببینند و جزو نخبه های کشور شوند.

آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای مهارت را به دانش آموزان منتقل می کنند

استاندار فارس در این آیین با اشاره به افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه ای امیدفردا در شیراز گفت: این آموزشگاه ها می توانند مهارت را به دانش آموزان منتقل کنند.

دکتر محمد هادی ایمانیه افزود: جوانان و نوجوانان ما می توانند با استفاده از این فضا ها، کار را یاد بگیرند و بلافاصله پس از فارغ التحصیلی در مکانی مرتبط با آنچه آموخته اند مشغول به کار شوند.

وی اظهار کرد: خوشحالیم که ورثه مرحوم عرب زاده و مرحومه رشید بیگی توانستند به وصیت آن عزیزان عمل کنند و در ساخت این هنرستان در یکی از محروم ترین نقاط شیراز کمک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha