اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی و دستگیری 8 اخلال گر نظم عمومی در استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سردار "علی اکبر جاویدان" ، در تشریح این خبر اظهار داشت:  طرح  ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مخلان نظم عمومی، مجرمان و متهمان تحت تعقیب و فراری در قالب طرح محله محور به مدت 48 ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح در چند عملیات ضربتی و جداگانه مجموعا هشت نفر از مخلان نظم عمومی و اراذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند دستگیر  و در بازرسی از منازل و مخفیگاه های متهمان  تعدادی سلاح سرد از نوع چاقو ، قمه ، پنجه بکس ، یک عدد جلیقه ضد گلوله ، اسپری فلفلی ، 13 کیلو و 700 گرم موادرمخدر ماری جوانا و 16 تیر فشنگ شکاری کشف شد.  

این مسئول انتظامی استان با بیان این که در این طرح چهار دستگاه خودرو و دو دستگاه کارت خوان متعلق به متهمان توقیف شد، اظهار داشت:  متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنیتی مراتب را  در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاک سازی محل اقدام گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha