تقدیر از معاون دادستان و رئیس دادسرای انقلاب اسلامی شیراز

در همایش ادارات مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور قطب های 10 گانه کشور که به میزبانی شیراز برگزار شد، از معاون دادستان و رئیس دادسرای انقلاب اسلامی شیراز و دادیار شعبه 11 دادگاه انقلاب اسلامی شیراز تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، معاون غذا و داروی دانشگاه با اشاره به برگزاری این رویداد با حضور استاندار فارس و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در این برنامه از دکتر «ابوذر رنجبر» معاون دادستان و رئیس دادسرای انقلاب اسلامی شیراز و «محمدرضا یوسفی» دادیار شعبه 11 دادگاه انقلاب اسلامی شیراز تقدیر شد.

دکتر «محمدجواد راعی» افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مبارزه جدی با قاچاق کالا و ابلاغ این مسوولیت از سوی مجموعه وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، این دستور در اولویت کاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گرفته است.

او ادامه داد: در این راستا به طور منظم و مستمر، واحدها، مراکز و اصناف پخش و توزیع کالاهای سلامت محور، مورد بازرسی و نظارت کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه قرار می گیرند که در صورت شناسایی کالاهای قاچاق و غیرمجاز، با همکاری نهادهای مرتبط به ویژه مراجع قضایی، با متخلفان این امر برخورد قانونی می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: دادگاه انقلاب اسلامی شیراز، به عنوان یکی از نهادهای اثرگذار در زمینه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز همکاری شبانه روزی دارد که به پاس این همکاری، از دکتر «ابوذر رنجبر» معاون دادستان و رییس دادسرای انقلاب اسلامی شیراز و «محمدرضا یوسفی» دادیار شعبه 11 دادگاه انقلاب اسلامی شیراز تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha