برپایی اردوی جهادی در محله عادل آباد، همزمان با دهه مبارک فجر

به ‌مناسبت ایام ‌الله مبارک دهه فجر، اردوی جهادی با مشارکت کانون های بسیج جامعه پزشکی دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بیمارستان قلب الزهرا(س) و مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز، در محله عادل آباد شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رئیس دانشکده با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این درمانگاه تخصصی جهادی، ارایه خدمات دولتی از مرکز شهر به مناطق محروم است تا مردم این مناطق دسترسی بهتر و سریع تر به خدمات درمانی داشته باشند.

دکتر «سیاوش باباجعفری» افزود: در این اردوی جهادی که با حضور پزشک عمومی، متخصصان تغذیه، مغز و اعصاب، زنان و زایمان، داخلی، فوق تخصص عفونی اطفال و همچنین کارشناسان پرستاری و مامایی انجام شده است و 155 نفر از مراجعان به طور رایگان ویزیت شده و داروهای رایگان به ارزش 200 میلیون ریال به بیماران ارایه شده است.

او اضافه کرد: در این اردوی جهادی یک روزه، علاوه بر ویزیت پزشکی، اهدای دارو و مکمل های غذایی و بهداشتی رایگان، اندازه گیری قد و وزن، فشارخون و قند خون، مشاوره تغذیه، مشاوره مامایی و باروری سالم به مراجعان و بیماران ارایه شد.

رئیس دانشکده تغذیه و علوم غذایی یک از ویژگی های این درمانگاه تخصصی جهادی را ثبت سیستمی و پیگیری مراحل درمان بیماران و مراجعان برشمرد.

سرهنگ «مجید علیپور» فرمانده سپاه بقیة الله شهرستان شیراز نیز با حضور در این اردوی جهادی از همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی دانشکده تغذیه و علوم غدایی، بیمارستان قلب الزهرا(س) و مرکز بهداشت شهدای انقلاب در راستای اجرای این برنامه جهادی قدردانی کرد.

پایان خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha