هرگز از حضور در سوریه پشیمان نشدم/ تنها بازیگر زن «قلب رقه» بودم

شادی مختاری بازیگر فیلم سینمایی «قلب رقه» درباره سختی‌های فیلمبرداری در کشور سوریه گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از  ستاد خبری چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر، شادی مختاری بازیگر فیلم سینمایی «قلب رقه» درباره سختی‌های ضبط این فیلم در سوریه عنوان کرد: من از خانواده‌ام ممنون هستم زیرا همیشه با من همراه بوده اند. نه فقط در این پروژه بلکه در هرکاری که می‌خواهم انجام دهم، همراه من هستند. پدر من همچنان تا روز آخری که من در سوریه بودم، استرس و فشار روانی زیادی داشتند.
او ادامه داد: تقریبا ۱۰ – ۱۵ روز نخست حضور در کشور سوریه ترسیده بودیم و اخبار هم مدام رژیم صهیونیست را نشان می‌داد که سوریه را بمباران می‌کند.
این بازیگر عنوان کرد: من هرگز از اینکه با این تیم وارد سوریه شدم، پشیمان نشدم و برایم مهم بود که حتما به این کشور برویم زیرا اتمسفر فضا خیلی در ایفای شخصیت اهیمت دارد. شب‌های اول در سوریه خیلی ترسیده بودم اما هرگز پشیمان نبودم.
او تصریح کرد: من تنها بازیگر زن این فیلم در سوریه بودم اما تک تک عوامل و بازیگران انقدر با من همراه بودند که من مانند خانواده کنارشان بودم. قطعا بدون همدلی دوام آوردن در آن شرایط خیلی سخت می‌شد.
شادی مختاری در پایان درباره بازخوردهایی که دریافت کرده است، بیان کرد: تاکنون بازخوردهای خوبی از اهالی سینما دریافت کرده‌ام و از همه آن‌ها ممنونم.

فیلم‌ سینمایی «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید پروینی در سومین روز چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در خانه جشنواره اکران شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha