حمله موشکی جدید حزب الله به پایگاه‌های نظامی و جاسوسی اسراییل

منابع عبری زبان شنبه شب از اقدام مقاومت اسلامی لبنان در هدف قرار دادن پایگاه نظامی صهیونیستی «متات» و «برانیت» خبر دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)منابع عبری زبان اعلام کردند که پایگاه اسراییلی «متات» در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شنبه شب به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر داد که پایگاه جاسوسی نظامی «متات» هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

به گزارش منابع خبری پایگاه نظامی «متات»، مقر فرماندهی گردان گروه جنگی در تیپ الجلیل است و در آن مقادیری تجهیزات اطلاعاتی و جاسوسی و وسایل ارتباطی وجود دارد.

در خبری مرتبط، حزب الله لبنان شامگاه شنبه همچنین اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاورانه فلسطینیان، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان شامگاه شنبه ساعت ۹:۵۰ به وقت محلی پایگاه نظامی «برانیت» ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک‌های «فلق ۱» هدف قرار دادند.

بر پایه این گزارش، در این حمله تلفات و خسارت‌هایی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد شد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران‌های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی، رزمندگان حزب‌الله لبنان نیز در راستای سرگرم‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت و مردم غزه، اقدام به انجام عملیات روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اشغالی کرده و خسارت‌های زیادی به اشغالگران صهیونیست وارد نموده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha