مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور می‌شود

استاندار زنجان گفت: هیچ سلاحی در دنیا به اندازه حضور مردم در عرصه بزرگ و مؤثر نیست و مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور و عقب نشینی دشمن می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محسن افشارچی روز یکشنبه با حضور در میان نمازگزاران مسجد نورالزهرای منطقه پونک شهر زنجان اظهار کرد: مقاومت ملت ایران در برابر استکبار سابقه ۲۰۰ ساله دارد و اکنون نیز مقاومت آحاد مردم موجب تنومندی نظام و انقلاب می شود.

وی افزود: برکات زیادی طی حیات انقلاب اسلامی عاید کشور شده است ولی با این وجود مشکلاتی هم وجود دارد که امیدواریم در حل آنها نیز موفق شویم.

استاندار زنجان با بیان اینکه کارهای زیادی انجام شده است و البته کارهای انجام نشده زیادی هم داریم و این مسیر تعالی ادامه دارد، بیان کرد: به این باید فکر کنیم که کشورهای منطقه که داعیه پیشرفت در آنها وجود دارد، متکی به خود نیستند ولی ملت ایران داشته هایش از خودش است و در مسیر پیشرفت خود متکی و وابسته به کسی نیست.

افشارچی تصریح کرد: عزت، استقلال و آزادی سختی هایی هم دارد و افق های روشنی پیش روی ملت قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: یکی از برکات انقلاب، فراهم کردن حضور مردم در رقم زدن سرنوشت خود است و ساختار هم به نوعی است که هر فردی می‌تواند در بدنه قدرت وارد شود.

استاندار زنجان به حساسیت انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس تاثیر زیادی در پیشرفت مناطق دارند بنابراین باید در انتخاب افراد توانمندتر دقت به خرج دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha