آغاز به کار ۱۱ طرح صنعتی در استان زنجان

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در ایام دهه مبارک فجر ،۱۱ طرح صنعتی در ۶ شهرستان استان زنجان آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،  مهندس مجید گلشنی منفرد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۱ طرح صنعتی در ۶ شهرستان استان زنجان آغاز به کار می کند، افزود: این طرح های صنعتی با سرمایه گذاری ۴۳۷ میلیارد تومان در سطح استان راه اندازی شده است که زمینه اشتغال ۴۶۲ نفر را فراهم نموده است.

وی افزود: واحد تولید خودروهای برون جاده ای برای نخستین بار در استان زنجان و بزرگترین تولید کننده کش و کاور در ایران ، دو واحد آماده افتتاح در شهرستان زنجان می باشد.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: واحد تولید اجاق گاز خانگی و انواع فر و هود برقی ، واحد تولید بوکسیت و دولومیت کلسینه شده و کربنات باریم ، و نیز واحد تولید پارچه جین و رنگرزی و تولید پوشاک جین، واحدهای آماده افتتاح در شهرستان ابهر می باشد.

گلشنی با اشاره به راه اندازی واحد تولید پودر آلومینیوم خالص در شهرستان خدمدره یادآور شد: دو واحد تولید تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و یونولیت سقفی در شهرستان خدابنده ، واحد تولید پت و جار در طارم و دو واحد ساخت مبلمان و نان صنعتی در ایجرود آماده راه اندازی می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha