ناکامی قاچاقچیان سوخت در مرزهای سیستان وبلوچستان

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از 44 هزار لیتر سوخت در مرزهای این استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، سرهنگ "جواد رفیعی" بااعلام این  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده‌های سوختی، مرزبانان و دریابانان استان با تشدید اقدامات کنترلی و تسلط و اشراف اطلاعاتی علیه قاچاقچیان، توانستند طی چند عملیات در هفته گذشته، مقادیر قابل توجهی فرآورده‌های سوختی قاچاق را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف 42 دستگاه وسیله نقلیه و شناور در این عملیات‌ها، افزود: مرزبانان از این وسایل نقلیه و شناورهای توقیفی 44 هزار و 640 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

سرهنگ رفیعی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله های مکشوفه را 17 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه 38 قاچاقچی سوخت دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مرزهای استان سیستان و بلوچستان را برای قاچاقچیان ناامن دانست و تأکید کرد: مرزبانان با اقتدار و آمادگی عملیاتی، با هرگونه پدیده شوم قاچاق در مرزهای استان برخورد قاطعانه خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha