ظرفیت راه‌اندازی شهرک تخصصی مواد معدنی در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی پتانسیل راه‌اندازی شهرک‌های تخصصی برخی از مواد معدنی را دارد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، جواد قناعت در آیین کلنگ‌زنی احداث کارخانه تولید شمش طلای خونیک با ظرفیت ۴۰۰ کیلوگرم در سال، اظهار داشت: بعد از استقرار دولت سیزدهم در سطح کشور شاهد جنبش، حرکت و تحول هستیم و استانهای کشور به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به مناطق محروم نگاه ویژه دارد، افزود: یکی از مولفه‌های انقلاب اسلامی عدالت خواهی است به این معنی که نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار دارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی از لحاظ پتانسیل‌های دینی، مذهبی و سیاسی جزو استان‌های برخوردار است چراکه مردم این خطه همواره در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده و دین خود را ادا می‌کنند.

قناعت ادامه داد: خراسان جنوبی جزو استان‌هایی است که درصد مشارکت اجتماعی بالایی دارد و همیشه در این زمینه رتبه‌های نخست را در سطح کشور دارا است.

وی تصریح کرد: مردم خراسان جنوبی بصیر، فهیم و دارای تحلیل سیاسی هستند اما به جهت عقب ماندگی تاریخی به دنبال گستردگی خراسان بزرگ کمتر به این منطقه پرداخته شده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در تمام دوره‌ها شاهد اقدامات خوبی در این استان بودیم اما در این دو سال اتفافات زیربنایی و کلیدی در خراسان جنوبی افتاده است.

قناعت بیان داشت: در نهضت مسکن ملی نزدیک به ۵ هزار هکتار زمین به محدوده مسکونی استان افزوده شده و این استان را به کارگاه سازندگی تبدیل کرده است.

وی افزود: معادن در خراسان جنوبی از ظرفیت غنی برخوردار است و در این دو سال شاهد سرمایه‌گذاری شرکت‌های دولتی و خصوصی در جنوب و غرب استان برای اکتشاف و فرآوری هستیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از مطالبات مردم استان فرآوری ذخایر معدنی است که با حضور شرکت‌های ایمیدرو و غدیر در این دو سال استارت خورده است.

قناعت خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی پتانسیل راه‌اندازی شهرک‌های تخصصی برخی از مواد معدنی را دارد.

وی در پایان به انتخابات اشاره کرد و گفت:

اگر انتخابات اثرگذار نبود رسانه‌های بیگانه به این مقدار موج منفی راه نمی‌انداختند.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: انتخابات نشان می‌هد که مردم نقش‌آفرین هستند و مردم ریل‌گذاری‌های بعدی کشور را مشخص می‌کنند.

قناعت اظهار داشت: پشتوانه مردمی یکی از ارکان قدرت جمهوری اسلامی است بنابراین

مردم باری دیگر با شرکت در انتخابات یک نه بزرگ به نظام سلطه خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha