بازخوردهای «آغوش باز» بیشتر از انتظار من بود

بهروز شعیبی کارگردان «آغوش باز» مطرح کرد که بازخوردهای مخاطبان در اکران‌های مردمی بیشتر از انتظار او بوده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از  ستاد خبری چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، بهروز شعیبی کارگردان فیلم سینمایی «آغوش باز» درباره طرح اولیه فیلم خود توضیح داد: حدود ۴ سال بود که به موضوع فیلم «آغوش باز» فکر می‌کردم و بعد از در میان گذاشتن موضوع با نویسندگان، روی طرح آن کار می‌کردیم و تمام دغدغه‌های مطرح شده در فیلم مانند موسیقی، زن و مهاجرت را در نظر داشتیم. همه‌ ما در یک اجتماع کنار هم هستیم و زمانی که دغدغه‌ای به وجود می‌آید، آن دغدغه را به یکدیگر هم منتقل می‌کنیم.

او با بیان اینکه وقتی موضوعی مسئله روز است از آن پرهیز نمی‌کنم، گفت: این طور نیست که بخواهم آن موضوع را حذف کنم یا زیاد از حد به آن بپردازم چرا که فکر می‌کنم مثل زندگی است و ما باید قصه‌ای را مثل زندگی همراه با فراز و نشیب‌هایی که دارد، نشان دهیم و لازم نیست بخش‌هایی را ملتهب کنیم یا بخش‌های دیگری را کاملا حذف کنیم. سعی کردم برای مخاطبان عزیز قصه بنویسیم.

این کارگردان با بیان اینکه از اتفاقی که در چند شب گذشته برای فیلمش در سینماهای مردمی افتاده، بسیار خوشحال است، گفت: پیش‌بینی می‌کردم که فیلم «آغوش باز» با مخاطب ارتباط برقرار کند اما بازخوردها بیشتر از انتظار من بود و طی سه روز گذشته تقریبا هر روز سانس فوق‌العاده داشتیم و امیداورم این روند رو به افزایش باشد و ما در اکران عمومی هم بتوانیم مخاطبان بیشتری را ببینیم.

شعیبی اظهار کرد: من از شب اول در سینماهای مردمی فیلم را دنبال می‌کردم و بازخوردهای بسیار مثبتی از مخاطبان گرفتم.

بهروز شعیبی در پایان درباره نسخه اکران شده «آغوش باز» با زیرنویس انگلیسی در خانه جشنواره توضیح داد: حتما روی وجه بین‌الملل فیلم کار می‌کنیم اما نسخه نمایش داده شده همراه با زیرنویس انگلیسی در خانه جشنواره، به درخواست خود جشنواره بود.

«آغوش باز» ششمین تجربه سینمایی بهروز شعیبی و یک داستان عاشقانه است که گلاره عباسی، حامد کمیلی، مهدی هاشمی، احترام سادات برومند، محسن کیایی، حسن معجونی، جواد خواجوی و شبنم گودرزی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha