کد خبر: 212774
۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کلاهبرداری 300 میلیاردی در بازار نفت

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری متهمی که باشیوه سرمایه گذاری در بازار نفت، 300 میلیارد ریال از 40 شاکی در شهرستان شاهرود کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سردار " جلیل موقوفه ئی" در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی مال باخته به کلانتری کلاته خیج شهرستان شاهرود، مبنی بر اینکه فردی با ترفند سرمایه گذاری در بازار نفت مبلغ قابل توجهی از آنان کلاهبرداری کرده است، به سرعت پرونده تشکیل و بررسی آن در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس در تحقیقات فنی و تخصصی دریافت که فرد کلاهبردار با شیوه های متعددی به افراد وعده داده که با سرمایه گذاری در بازار نفت به سود بسیار زیادی خواهند رسید، اضافه کرد: در این ترفند، مالباختگان هر گونه اموال منقول و غیر منقول خود را فروختند و به متهم پرداخت کردند.

به گفته سردار موقوفه ئی، بعد از گذشت مدتی، خبری از سود رویایی نشد و مالباختگان متوجه شدند فرد کلاهبردار، 300 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان به فعالیت ها و زحمات شبانه روزی ماموران در راستای شناسایی متهم اشاره کرد و اظهار داشت: سرانجام پیگیری های مستمر پلیس نتیجه داد و ضمن شناسایی کلاهبردار فراری، طی عملیات غافلگیرانه ای در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اعتراف متهم و تکمیل و ارسال پرونده به دادسرا خبر داد و خاطرنشان کرد:  پرداخت سودهای غیرمتعارف تحت عنوان سرمایه گذاری، یکی از شگردهای رایج کلاهبرداران است و لازم است شهروندان در این زمینه دقت نظر بالایی داشته باشند و به راحتی فریب وعده های پوچ افراد ناشناس را نخورند.*

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha