آغاز برگزاری بیستمین فراخوان استخدام هیات علمی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از آغاز برگزاری بیستمین فراخوان استخدام هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز همزمان با سراسر کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «افشین امینی» با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: مرکز جذب، امور هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت، بیستمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی وابسته را برگزار می کند.

او ادامه داد: در بیستمین فراخوان، 71 نفر در مقاطع مختلف تخصصی و فوق تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز پذیرفته می شوند.

دکتر امینی بیان کرد: ثبت نام تنها از طریق سامانه فراخوان به نشانی https://ippapp.behdasht.gov.ir به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و متقاضیان دقت داشته باشند که ملاک ثبت نام در فراخوان، اخذ کد رهگیری است.

معاون آموزشی دانشگاه تاکید کرد: داوطلبان باید توجه داشته باشند که در احتساب امتیازات علمی، تنها به مستندات بارگذاری شده به صورت الکترونیکی در سامانه امتیاز تعلق می گیرد، بنابراین ارایه هرگونه مستند دیگری خارج از سامانه خلاف مقررات است.

دکتر امینی با آرزوی موفقیت برای داوطلبان، مهلت ثبت نام الکترونیکی را تا ساعت 24 روز شنبه، بیست و هشت بهمن سال جاری ذکر کرد و از داوطلبان خواست که ثبت نام را طی این مدت انجام دهند و به روزهای پایانی موکول نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha