کشف بیش از 25 میلیارد کالای قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با کشف 25 میلیاردو 930 میلیون ریال وتوقیف 28 دستگاه خودروی شوتی در ایلام خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سردار "جمال سلمانی  ، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا  وارز با اولویت توقیف خودروهای شوتی حامل  کالای قاچاق در استان ایلام با هماهنگی های قضایی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق ازجمله ،انواع کالاهای ممنوعه ،دارو،موادخوراکی،پارچه،پوشاک خارجی، دام قاچاق با محوریت پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با هماهنگی دستگاه قضایی تعداد 28دستگاه خودرو موسوم به شوتی فعال در حمل وجابه جایی کالای قاچاق  شناسایی، توقیف و 28  نفر متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را25میلیارد 930 میلیون ریال اعلام کردند ادامه داد:  متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه مبارزه بی امان با کالای قاچاق یکی از اولویت های اصلی این پلیس می باشد تصریح کرد: با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد می نماید و این اجازه را نخواهد داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی جامعه را خدشه دار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha