رزمایش دریایی مشترک ایران با روسیه و چین برگزار می‌شود

رزمایش دریایی مشترک با کشورهای روسیه و چین با هدف تأمین امنیت منطقه در پایان سال برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا) رزمایش دریایی مشترک با کشورهای روسیه و چین با هدف تأمین امنیت منطقه در پایان سال برگزار می‌شود.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن اعلام خبر برگزاری این رزمایش مشترک، گفت: در رزمایش دریایی مشترک ایران با روسیه و چین از دیگر کشورها نیز دعوت شده است تا در این رزمایش شرکت کنند.

وی افزود: مهم‌ترین راهبرد نیروی دریایی ارتش در شرایط حاضر حفظ و حراست از منافع و منابع اقتصادی نظام اسلامی و مردم است، این رزمایش با هدف تأمین امنیت منطقه و منافع مشترک اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: ما با همراهی کشتی‌های ایران در دریا، از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حراست و برای تأمین امنیت و ایمنی به کشورهایی که نیاز به حمایت دارند کمک می‌کنیم.

امیر ایرانی تأکید کرد: با پشتیبانی‌های وزارت دفاع و نیروهای مسلح، تا پایان امسال الحاق چند کشتی به ناوگان نیروی دریایی پیش بینی شده است.

گفتنی است، در آذرماه امسال نیز رزمایش‌ دریایی «امداد و نجات» با حضور شناوهای رزمی و واحدهای پروازی نظامی نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان، در شمال اقیانوس هند و تنگه هرمز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha