آزادی ۴۷ زندانی جرائم غیرعمد در زنجان

رییس کل دادگستری زنجان گفت: بمناسبت ایام الله دهه فجر از محل کمک های ستاد دیه استان و مردمی تعداد ۴۷ زندانی جرایم غیر عمد در زنجان آزاد شدند و این آزادی ها تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت الاسلام علی فرجی برحق ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد:جشن پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور رهبری امام خمینی (ره)و پشتوانه ملت انقلاب در سال ۵۷ می باشد و این انقلاب علیرغم توطئه ها و تحریم‌های دشمنان با توجه به اعتقادات دینی و توکل بر خداوند متعال سرافراز و با اقتدار پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه حفظ و حمایت از انقلاب اسلامی که خونهای زیادی برای بدست آوردن آن ریخته شده است ،وظیفه همه آحاد جامعه است، افزود: مصداق باز حمایت از انقلاب اسلامی در دستگاه قضایی اجرای عدالت و احقاق مردم است که همه باید به وظیفه خود عمل کنیم ،چرا که بی توجهی به ارزش‌های اسلامی در فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.

رییس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه از برنامه های ایام الله دهه فجر دستگاه قضایی زنجان دیدار چهره به چهره با زندانیان و رسیدگی به مشکلات قضایی و پرونده ای آنها است بیان کرد :امروز با حضور معاونین قضایی دادگستری استان، دادستان مرکزاستان ، شهرستانها و معاونین، رؤسای حوزه های قضایی و قضات استان دیدار با زندانیان در شهرهای زنجان ،ابهر و خدابنده برگزار می‌شود که تلاش بر این است در حد توان به مشکلات رسیدگی شود.

حجت الاسلام فرجی برحق تاکید کرد: استفاده از مجازاتهای جایگزین حبس و دیگر سیاستهای قوه قضاییه برای کاهش جمعیت کیفری زندانها برای زندانیان واجد شرایط رویکرد دادگستری استان است، البته باید توجه داشت ، امنیت روانی جامعه نباید با نوع ارفاقات قضایی به خطر بیفتد.

وی با بیان اینکه امروز تعداد۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در این مراسم بصورت نمادین از زندان آزاد می شوند گفت: این آزادی ها تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha