برگزاری نشست هم اندیشی مسئولان دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) با مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس

نشست هم اندیشی با حضور رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) و مدیر کل و مدیران صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رئیس دانشکده در این نشست که با حضور مدیرکل و معاونان صدا و سیمای فارس و دو عضو هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) شیراز برگزار شد با تقدیر از همکاری و همراهی صدا و سیمای فارس با مجموعه سلامت، اعتمادسازی نسبت به کادر درمان را از مولفه های ایجاد امید در اجتماع برشمرد.

دکتر «مریم شایگان» با اشاره به مهارت و تجربه پزشکان و پرستاران ایرانی گفت: پرستاران ایرانی به لحاظ کیفیت آموزشی که دارند، از برترین های جهان در حرفه خود به شمار می روند، بنابراین لازم است توانمندی های پرستاران ایرانی به شکل درست به مردم معرفی تا منجر به اعتمادسازی بیش از پیش و امیدآفرینی در جامعه شود و این موضوع می تواند به ارتقای سلامت افراد جامعه کمک کند.

مدیر کل و معاونان صدا و سیما مرکز فارس نسز نیز در این نشست، با تاکید بر تعامل و همکاری دو جانبه بین این مجموعه و دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س)، راهکارهای افزایش این تعامل و همکاری ها را بررسی کردند.

در ادامه، رییس و اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) برنامه های عملیاتی در زمینه چگونگی استفاده از توانمندی پرستاران و اساتید پرستاری در جامعه را به حاضران ارایه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha