کنترل هوشمند و مستمر با سامانه‌های الکترونیکی نوین

معاون هماهنگ کننده فراجا، گفت: بهره مندی از سامانه الکترونیکی و فناوری های نوین در بازرسی و نظارت به خودی خود عامل نظم دهی و شفاف سازی در نحوه کنترل هوشمند و رصد مستمر خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، سردار "حمیدرضا اشراق" در آیین افتتاح مرکز پشتیبانی فنی و داده پردازی بازرسی کل فراجا و رونمایی از ارتباط الکترونیکی با سازمان قضائی نیروهای مسلح (وبیناری) که با حضور "محمد جعفر شهبازی" قائم مقام سازمان قضائی نیروهای مسلح در بازرسی کل ستاد فراجا برگزار شد، اظهار داشت: امروز این دو اقدام جهادی و انقلابی در مجموعه بازرسی کل فراجا شکل گرفت که تاثیر به سزایی در اصلاح روند امور بازرسی و فرآیندهای آن خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه در مدیریت نوین بحث بازرسی و نظارت یکی از ارکان مهم و اساسی به شمار می آید، تصریح کرد: سازمان ها هر چه قدر پیچیده تر و گستردگی بالاتری داشته باشند از بازرسی و نظارت بیشتری برخوردار خواهند بود.

وی عنوان داشت: با توجه به گستردگی جغرافیا و تنوع ماموریت های فراجا و اینکه ماموران در تعامل و ارتباط مستقیم با مردم هستند بر میزان و اهمیت بازرسی و نظارت در این مجموعه عظیم می افزاید.

این مقام ارشد انتظامی از بازرسی و نظارت به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات راهبردی و اجرایی برای فرمانده و مدیر یاد کرد و گفت: بازرسی و نظارت دو عامل مهم در تحول و پیشرفت سازمانی هستند که در عین حال مانع آسیب پذیری نیز محسوب می شوند.

سردار اشراق تاکید کرد: بهره مندی از سامانه الکترونیکی و فناوری های نوین در بازرسی و نظارت به خودی خود عامل نظم دهی و شفاف سازی در نحوه کنترل هوشمند و رصد مستمر خواهد شد و تاثیر به سزایی نیز در سه عامل سرعت، دقت و صحت اجرای ماموریت ها دارد.

معاون هماهنگ کننده فراجا، نظارت و بازرسی در شرایط کنونی با بهره مندی از هوشمندسازی را امری اجتناب ناپذیر و ضروری دانست و ادامه داد: وجود سامانه های الکترونیکی ما را قادر به بازخورد گیری و ارتباط دوسویه و همچنین اصلاح امور فرآیندها در انجام ماموریت ها می سازد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: امیدوارم راه اندازی و استفاده از سامانه های الکترونیکی و فناوری های نوین، پایه و اساسی شود که همه فرآیندها و اقدامات بازرسی در چارچوب هوشمندسازی اعمال شود.

وی ابراز داشت: ارتباط الکترونیکی با سازمان قضائی نیروهای مسلح یک حرکت سازنده و تاثیرگذار است هر چند از بعد صرفه جویی مهم بوده اما از بعد شفاف سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که به طور قطع ارتباط برخط، زنده و دائمی بین مجموعه های بازرسی فراجا و قضائی همانطور که اشاره شد در شفاف سازی فرآیند کار تاثیر به سزایی دارد.

سردار اشراق در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های مجموعه بازرسی کل فراجا، سردار "معصوم بیگی" و همکاران و همچنین سازمان قضائی نیروهای مسلح و مجموعه های دیگر که پای کار آمدند تا جاده دو طرفه (ارتباط الکترونیکی) شکل بگیرد، افزود: شفاف سازی در جریان خدمت رسانی بی منت به مردم یکی از دغدغه های مهم هیئت رئیسه است که امیدواریم با بهره مندی از سامانه های الکترونیکی و فناوری های نوین این مهم تحقق یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha