در «نپتون» دغدغه روانشناختی داشتم

کارگردان نپتون بیان کرد که به سراغ ساخت فیلمی که زیرساخت روانشناختی و جامعه شناختی نداشته باشد، نمی‌رود زیرا دغدغه‌ای پشت آن وجود ندارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از  ستاد خبری چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، محمد ابراهیم غفاریان کارگردان «نپتون» درباره حضور این فیلم در بخش سودای سیمرغ گفت: من در هنرستان سینما خواندم، در دانشگاه تدوین و بعد از آن سال‌ها در صدا و سیما فعالیت داشتم و مستندسازی انجام داد و سرانجام بعد از  ۲۲ سال به ساخت فیلم سینمایی رسیدم.

وی ادامه داد: بنابراین بودن این فیلم در بخش نگاه نو و سودای سیمرغ برای کسی همه زندگی‌اش سینماست،  بسیار خوشایند و مهم است. درضمن در این راه، همراهی‌های پدر و همسرم باعث ثابت قدمی من بوده است.

این کارگردان تاکید کرد: فارغ از خوشایند بودن این امر، این فیلم جزو معدود فیلم‌های تماما مستقل در جشنواره است و احساس می‌کنم ساخت فیلم «نپتون» اتفاقات خوبی را برای ادامه مسیر رقم می‌زند.

ابراهیم غفاریان در پایان گفت: من سمت ساخت فیلمی که زیرساخت روانشناختی و جامعه شناختی نداشته باشد، نمی‌روم چرا که دغدغه‌ای پشت آن وجود ندارد. در مورد فیلم «نپتون» چنین دغدغه‌ای داشتم و تلاش خودم را انجام دادم و بعد از آن تصمیم و سلیقه مخاطب است که تعیین کننده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha