طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان فیروزآباد افتتاح شد

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار فارس، از چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان فیروزآباد بهره برداری به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، درمانگاه تامین اجتماعی، دبیرستان خیرساز نیکان کاوه و بهسازی و احداث قطعات یک، دو و سه بزرگراه کوار - فیروزآباد از جمله این طرح ها است که با اعتباری افزون بر 6 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ارائه خدمت صادقانه به مردم، ادامه راه شهداست

استاندار فارس، چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان فیروزآباد، در آیین افتتاح این طرح ها، ضمن گرامیدشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و تبریک دهه مبارک فجر گفت: هر گام که در جهت رفاه، نشاط و آرامش مردم و خدمت صادقانه به آنها گام برداریم این کار قطعا ادامه راه شهدا و هم جهت و هم راستا با اهداف آنها است.
دکتر محمد هادی ایمانیه، با اشاره به تلاش دشمنان برای ناامید کردن مردم و به ویژه جوانان و ناکارآمد نشان دادن نظام افزود: کسانی که در جایی واسطه می شوند که کاری و پروژه‌ای به سرعت به نتیجه برسد این اقدام آنها حرکت کردن در مسیر شهدا است و در مقابل هر یک روز تاخیر در این مسیر آب به آسیاب دشمن ریختن است.

تسریع در استقرار تجهیزات تخصصی و فوق تخصصی در درمانگاه فیروزآباد

استاندار فارس، با اشاره به افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان فیروزآباد گفت: امروز شاهد افتتاح فاز اول این درمانگاه که بنا است به افزون بر 50 هزار بیمه شدن تامین اجتماعی در این شهرستان خدمات ارائه دهد هستیم.
دکتر ایمانیه، اعتبار هزینه شده برای ساخت و تجهیز این درمانگاه را یک هزار میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: امیدواریم این درمانگاه که به نام شهدای فیروزآباد نامگذاری خواهد شد با کمک سازمان تامین اجتماعی با سرعت بیشتری به تجهیزات تخصصی و فول تخصصی مجهز شود.
وی ادامه داد: سرویس دهی به مجموعه سازمان تامین اجتماعی یکی از مهمترین وظایف حوزه سلامت است که به خوبی انجام می‌شود و امیدواریم گسترش پیدا کند.
استاندار فارس گفت: دانشگاه علوم پزشکی موظف است زمینه ای فراهم کند تا متخصصانی که در بیمارستان قائم فیروزآباد فعالیت دارند بخشی از وقت و زمان خود را به ارائه خدمت در این درمانگاه اختصاص دهند.

هزینه در حوزه آموزش و پرورش، سرمایه گذاری است

استاندار فارس، هرگونه هزینه کرد در حوزه آموزش و پرورش را نوعی سرمایه گذاری دانست و گفت: در همین راستا امروز شاهد افتتاح دبیرستان خیرساز نیکان کاوه که به همت کارخانه کربنات سدیم و شرکت نیکان کاوه ساخته شده هستیم.
دکتر ایمانیه افزود: این مدرسه که ظرفیت پذیرش 450 دانش آموز دارد به 12 کلاس درس، یک کارگاه، یک آزمایشگاه و نمازخانه مجهز است و برای ساخت آن 140 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

بزرگراه کوار – فیروزآباد، یک محور گردشگری

نماینده عالی دولت در فارس، در آیین افتتاح قطعاتی از بزرگراه کوار – فیروزآباد نیز گفت: این بزرگراه امروز به یک محور گردشگری و فعالیت های اقتصادی تبدیل شده است.
دکتر ایمانیه افزود: برای بهسازی قطعات یک و دو و همچنین برای احداث قطعه سه این بزرگراه، اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: همچنین پیگیری خواهیم کرد که قطعه باقیمانده از این بزرگراه بسیار مهم که در نهایت به سمت جم و عسلویه خواهد رفت از محل اعتباراتی که در سفر دوم دولت توسط مسئولیت اجتماعی وزارت نفت تامین خواهد شد اجرا شو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha