ابراهیمی بازیکن کلیدی ایران با یک هدف خاص

امید ابراهیمی با مسئولیت خاصی در دیدار مقابل قطر به میدان خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، امید ابراهیمی مانند بازی با ژاپن در ترکیب اصلی ایران قرار گرفت و در کنار سعید عزت اللهی میانه میدان ایران را در اختیار خواهند داشت، سعید عزت‌اللهی معمولا مقابل مدافعان ایران و در مرکز زمین حضور دارد و ابراهیمی با سرکشی در نقاط مختلف زمین وظایف متفاوتی نسبت به سعید خواهد داشت.

با توجه به حرکت آزادانه ابراهیمی در زمین و انجام دادن جنگ‌های اول در خط میانی او می‌تواند نزدیک به الهیدوس بازی کند و اجازه شکل گرفتن کارهای تیمی را به قطری ها ندهد، قطری ها با تغییر مداوم پست اکرم عفیف و الهیدوس در مسابقات گذشته به گل رسیده اند و از خلاقیت بالای این دو بازیکن استفاده کرده است و با توجه به سبک بازی ابراهیمی او می‌تواند ارتباط این دو بازیکن کلیدی قطر را قطع کند و اجازه خلق موقعیت به آنها ندهد.

بازیکنان ایران با پرس منطقه ای و یارگیری منطقه‌ای می‌توانند دو بازیکن کلیدی قطر را از جریان مسابقه حذف کنند و ابراهیمی با دوندگی بالا و قدرت توپ‌گیری که دارد اجازه بازیسازی و خلق موقعیت را به الهیدوس ندهد.

ابراهیمی در بازی با ژاپن یکی از بهترین‌های ایران بود و مقابل هافبک‌های نامدار ژاپنی عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و اجازه نداد آنها با آزادی عمل و در آرامش اقدام به بازیسازی کنند، البته این موضوع فقط به سبک بازی ابراهیمی بازنمی‌گشت و کل تیم در آن نقش داشتند و ابراهیمی به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان مسئولیت ویژه ای در میانه میدان داشت که در این مسابقه هم می‌تواند با حفظ رویکردی که در بازی گذشته داشت یکی از ستاره های ایران باشد.

ابراهیمی سال‌های زیادی است که در لیگ ستارگان قطر حضور دارد و بارها در مقابل بازیکنان تیم ملی این کشور در لیگ قطر قرار گرفته است و از این تجربه می‌تواند در این بازی مهم و سرنوشت ساز استفاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha