اجرای «بیوه های غمگین» در لامِرد

تئاتر «بیوه های غمگین» به عنوان آخرین نمایش در سال جاری در لامِرد درحال اجرا می باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، محمد پیکایی، بازیگر و کارگردان جوان لامردی که سالهاست جایگاه خود را در میان علاقه مندان به هنر نمایش تثبیت کرده و همواره رکوردار فروش گیشه و جذب مخاطب است، به سراغ ششمین اثر نمایشی خود در مقام کارگردان رفته است.


در این نمایش صدیقه تقی زاده، مصطفی مجرد، فهیمه کهنسال، حامد فروزان و زهره تقوی براساس متنی از محمد امیر یار احمدی به ایفای نقش می پردازند.

پیکایی در خصوص این نمایش با اشاره به محتوای آن ابراز داشت: این متن در خود کمدی گروتسک دارد که سبب می شود مخاطب ارتباط قوی با کار ایجاد کرده و خدا را شکر استقبال پرشور از اجراها نیز نشان از علاقه هنردوستان به این کار دارد.

این کارگردان که در ابتدای امسال نیز نمایش گربه و موش را بر روی صحنه برده بود و رکورد ۲۵ شب اجرا را برای اولین بار در لامرد رقم زده بود، از حمایت تماشاگران تئاتر دوست لامردی تشکر کرد و گفت: اجرا در سانس های متعدد فواید و آسیب های دارد که با توسعه فرهنگ تماشای تئاتر در بین نسل های مختلف و حمایت از فعالان عرصه نمایش شاهد اجرای کارهای متفاوت با موضوعات مختلف در لامرد باشیم.

وی افزود: به تبع اجرای متعدد از نمایش ها و کارهای هنری سبب رشد هر دو طیف تماشاچی و عوامل فنی خواهد شد و رونق بازار هنر در لامرد در گروی حمایت های تماشاگران است و اگر بحث اسپانسرینگ هم توسعه یابد بخش مغفول مانده اقتصاد عوامل فنی و صحنه نیز مورد توجه قرار گیرد.

پیکایی با اشاره به اینکه نمایش بیوه های غمگین تاکنون ۱۱ شب به اجرا درآمده، از علاقمندان به هنر نمایش خواست با حضور در اجراهای باقی مانده موجبات دلگرمی گروه نمایش را فراهم آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha