خوشحالم که در ایران هستم/ توزیع فیلم‌های فارابی در اسپانیا

یک تهیه‌کننده اسپانیایی و عضو هیات داوران بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر از آمادگی خود و مجموعه‌اش برای پخش و اکران فیلم‌های ایرانی در اسپانیا خبر داد.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، خوزه ماریا لارا، تهیه‌کننده  شناخته شده اسپانیایی و عضو هیات داوران بخش بین‌الملل چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: خوشحالم که برای حضور در جشنواره فیلم فجر از من دعوت شده است. من تاکنون فقط دو بار به ایران سفر کرده‌ام، البته فامیل و آشنایانی دارم که قبلا به ایران آمده اند.

او درباره شناخت خود از سینمای ایران گفت: من آنقدری که باید سینمای ایران را نمی‌شناسم. در سال‌های اخیر به دلیل یکسری مشکلات این امکان فراهم نبوده که با سینماگران و دست‌اندرکاران سینمای ایران به صورت مطلوب ارتباط داشته باشیم. البته دوستان تهیه کننده خوبی در ایران دارم.

خوزه ماریا لارا در خاتمه از تمایل خود و شرکت تحت مدیریتش برای پخش فیلم‌های ایرانی در اسپانیا خبر داد و گفت چنانچه بنیاد سینمایی فارابی، فیلم‌های مدنظرش را به ما ارائه کند، من می‌توانم پس از آن در چارچوب یک قرارداد مشخص، این فیلم‌ها را به پخش‌کننده‌ها و تولیدکنندگان اسپانیایی برسانم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha