ایستادگی ۴۵ ساله ملت ایران در برابر قدرت‌های پوشالی جهان

همه تلاش‌های دشمنان ملت ایران برای شکست اراده ایرانیان در بخش‌های مختلف علمی، سیاسی و اقتصادی شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، سخنگوی دولت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز گفت: ۴۵ سال است که ملت ایران، تمام قد در برابر قدرت‌های پوشالی دنیا و تحریم‌های مختلف آنان ایستاده و این دشمنان ملت ایرانند که در عمل شکست خورده اند.

بهادری جهرمی افزود: در صنعت نانو و در حوزه‌های مختلف فضایی تلاش کردند، رشد علمی کشور ما را متوقف کنند، اما نتوانستند و تحریم‌های گسترده در حوزه‌های مختلف نفتی و هوایی با شکست روبرو شده است.

وی افزود: دشمنان ملت ایران گفتند ایران را در حوزه‌های مختلف نفتی، فناورانه و صنعتی فلج می‌کنیم، اما در عمل شکست خوردند و اعلام کردند، تحریم‌ها در ایران نتیجه‌ای نداشته است؛ و سال ۱۱۴۰۱ سال رکورد پیشرفت روابط ایران با کشورهای جهان بود و این بدان مبنی است که دیگر بسیاری از کشورهای جهان ترسی از تهدیدات آمریکا برای افزایش ارتباط تجاری و اقتصادی با ایران ندارند.

دشمنان در طول سال‌ها تلاش کردند با تحریم‌های مختلف ایران را زمین گیر کنند، اما ایران جز ۵ کشور برتر جهان در زمینه صنایع فضایی است.
سخنگوی دولت تاکید کرد: اگر ۴۵ سال پیش تنها ایرانیان مقابل قدرت پوشالی آمریکا و اسرائیل ایستادند، امروزه بساری از ملت‌ها همراه و همگام با ملت ایران حرکت می‌کنند و در برابر ابرقدرت‌های جهان با وحدت و همبستگی ایستاده اند.

وی افزود: مردم فلسطین و سرزمین‌های اشغالی امروز با الگو گرفتن از مردم ایران در برابر کودک کشی اسرائیل بیدار شده و ایستاده اند و طوفان الاقصی ثمره مقاومت و بیداری مردم فلسطین است.

سخنگوی دولت اعلام کرد: دشمنان سعی کردند بین ملت ایران و عراق تفرقه بیاندازند، اما سال هاست مراسم اربعین حسینی پرشورتر از همیشه بین دو کشور مسلمان و برادر برگزار می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: دولت تلاش می‌کند طرح‌های نیمه تمام را در سطح کشور تکمیل کند و خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات معیشتی در اولویت برنامه‌های دولت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha