تایید صلاحیت ۶۸ درصد از داوطلبان مجلس شورای در فارس

صلاحیت ۶۸ درصد از داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان فارس تایید شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،رییس ستاد انتخابات استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس اعلام شورای نگهبان تاکنون ۸۸۱ نفر در استان فارس برای رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید قرار گرفته اند.

اسماعیل قزل سفلی افزود: بیشترین تعداد تایید صلاحیت‌ها مربوط به حوزه انتخابی شیراز و زرقان با ۳۰۲ نفر و کمترین آمار مربوط به حوزه انتخابی لارستان، گراش، جویم، اوز و خنج با ۲۹ نفر است.
وی افزود: به طور میانگین ۴۳ نفر در استان فارس برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی به رقابت می‌پردازند.
قزل سفلی افزود: براساس اعلام شورای نگهبان تاکنون صلاحیت ۶ نفر برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان فارس تایید شده است.
وی افزود: از آنجا که شورای نگهبان لیست نهایی تایید صلاحیت داوطلبان را تا یکم اسفند اعلام می‌کند و در قانون امکان تغییر حوزه انتخابیه برای نامزدها در نظر گرفته شده است، احتمال تغییر این آمار وجود دارد.
رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: مهلت تبلیغات برای نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۲۵ بهمن ماه تا صبح ۸ صبح دهم اسفند ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.
قزل سفلی افزود: تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی هم از سوم اسفند ماه آغاز می‌شود تا ساعت ۸ صبح دهم اسفند ادامه دارد.
وی افزود: نامزدها می‌توانند بنرهای تبلیغاتی خود را در ابعاد ۷۰ در ۱۰۰ در مکان‌هایی که توسط دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها مشخص شده است، نصب کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: هر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی علاوه بر راه اندازی ستاد تبلیغاتی در فضای حقیقی می‌تواند در فضای مجازی هم ستاد تبلیعاتی تشکیل دهد و آدرس آن را به ستاد انتخابات استان اعلام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha