میزبانی شهرداری منطقه ۱۷ از راهپیمایان جشن انقلاب اسلامی با برپایی پردیس فرهنگی

شهرداری منطقه ۱۷ در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، پردیس فرهنگی برپا و از راهپیمایان این جشن بزرگ، میزبانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی ضمن تبریک چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شهرداری منطقه ۱۷ طی ایام مبارک دهه فجر با برگزاری مراسم ها و جشن های مختلف در سطح منطقه و آذین بندی میادین و معابر، این دهه را گرامی داشت.
وی افزود: در سالروز یوم الله ۲۲ بهمن و جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی، مدیران شهری منطقه همراه مردم شهید پرور و انقلابی دارالشهدا، روحانیون و خانواده های معظم شهدا، از میدان ابوذر تا میدان آزادی، راهپیمایی کردند و این روز فرخنده را جشن گرفتند.
سیفی تصریح کرد: معاونت امور فرهنگی و اجتماعی منطقه نیز با همکاری ادارات اجتماعی نواحی سه گانه و مدیران محلات، پردیس فرهنگی با شعار" جشن بزرگ خانواده بزرگ ایران" را در مسیر راهپیمایان عزیز واقع در تقاطع خیابان انقلاب و خیابان ولیعصر(عج) برپا کردند.
شهردار منطقه ۱۷ اظهار کرد: در این پردیس فرهنگی استیج فرهنگی برپا شد و برنامه های مختلفی همچون سرود، طومار نویسی اجرا شد. همچنین غرفه های ورزش و سرگرمی شامل دارت و فوتبال دستی در این پردیس برپا شده بودند که راهپیمایان عزیز، از این غرفه ها استقبال خوبی کردند.
سیفی گفت: در این پردیس فرهنگی، میز سلامت نیز برپا شده بود که غربالگری قندخون افراد در این غرفه انجام می شد.
انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha