توجه ویژه مدیریت شهری منطقه ۱۷ به نیروی انسانی جهت افزایش انگیزه

شهردار منطقه ۱۷ در جلسه ای که با حضور مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری تهران برگزار شد، گفت: در این جلسه چالش ها و مشکلات مطرح شد و ان شالله با تدابیر مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری، موضوعات قابل حل خواهد بود و ما هم در منطقه توجه ویژه ای به نیروی انسانی داریم تا انگیزه های نیروی انسانی را بیشتر کنیم.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، صبح امروز جلسه ای با حضور اکبر مردانی مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران و هیئت همراه، رضا سیفی شهردار منطقه، میثم آل بویه مشاور و مدیر حوزه شهردار، مهدی نعمتی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و جمعی از مدیران شهری منطقه در سالن کنفرانس شهرداری منطقه برگزار شد.

در این جلسه که در خصوص ساماندهی نیروی انسانی برگزار شد، شهردار منطقه ضمن تبریک ایام مبارک شعبانیه، گفت: رویکرد و سیاست اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران این است که به جهت پیگیری و مشکلات پرسنل شهرداری در ایام مختلف، در مناطق، سازمان ها و شرکت ها ، حضور پیدا می کند.

وی با بیان اینکه این رویارویی مستقیم با پرسنل دارای برکات بسیاری است، تصریح کرد: قطعا این نگاه بالا به پایین که شاید در ذهن برخی از مدیران وجود دارد، کاملا شکسته می شود.

سیفی اظهار کرد: مواجه مستقیم جناب آقای مردانی با پرسنل شاید باعث باز شدن گره ای شود و مشکلی از عزیزان برطرف شود که دارای برکات است.

شهردار منطقه ۱۷ خطاب به آقای مردانی، گفت: خدمت ایشان خدا قوت عرض می کنم و این کار ایشان که در مناطق حضور پیدا می کند و با پرسنل مواجه مستقیم دارد، جای تقدیر و تشکر دارد و کار خوبی است که سایر مدیران شهرداری هم باید از این فرصت استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین سرمایه شهرداری، نیروی انسانی است، تصریح کرد: از اینکه جناب آقای مردانی از هر طرح جدید و خلاقانه ای استقبال می کند، خوشحال هستم و تمام سعی و همت ما توجه ویژه به نیروی انسانی است.

سیفی خاطرنشان کرد: در این جلسه چالش ها و مشکلات مطرح شد و ان شالله با تدابیر شما، موضوعات قابل حل خواهد بود و ما هم در منطقه توجه ویژه ای به نیروی انسانی داریم تا انگیزه های نیروی  انسانی را بیشتر کنیم.

در این جلسه مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران در خصوص ساماندهی نیروی انسانی و شناسایی و رفع چالش های سرمایه انسانی منطقه ۱۷ صحبت کرد.

سپس مردانی با حضور در معاونت ها و ادارات منطقه از نزدیک با پرسنل دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha