سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منصوب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حکمی حسن بهرامی‌نژاد را به عنوان سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منصوب شد.

سید محمد موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حکمی حسن بهرامی‌نژاد را به عنوان سرپرست جدید بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان انتصاب کرد.

در متن حکم انتصاب آمده است: بنا به تصمیمات متخذه و نظر به تعهد، حسن‌ سابقه و تجربه جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع)" منصوب می شوید تا برابر ضوابط و مقررات، با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه و زیر نظر اینجانب انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اصول قانون مداری و با تهیه برنامه‌های مدون، بهره‌گیری بهینه از امکانات و توانمندی نیروهای پرتلاش و دلسوز و تعامل با معاونان و مدیران دانشگاه در انجام وظایف محوله موفق باشید.

لازم به ذکر است؛ دکتر حسن بهرامی‌نژاد متولد ۱۳۴۷ در نهبندان و پزشک عمومی است، از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست بیمارستان امام رضا(ع)، شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های سربیشه و سرایان و مرکز بهداشت بیرجند نام اشاره کرد.

گفتنی است؛ پیش از این جواد قدوسی‌نژاد رئیس بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند بود که در بازدید اخیر وزیر بهداشت از انبار داروی این بیمارستان و به دنبال وضعیت نامطلوب آن، وی را عزل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha