لازمه داشتن کشور قدرتمند توجه به رفاه و آسایش مردم است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، با بیان اینکه اقتصاد پاشنه آشیل مشکلات و چالش های کشوری است، گفت: از این رو دولت ها تمرکز بیشتری بر اقتصاد دارند و بی شک لازمه داشتن کشوری قدرتمند توجه به رفاه و آسایش مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
ابوالفضل روز پنجشنبه(۲۶ بهمن ماه) در نشست تبیینی با مدیران کانون های مساجد استان زنجان ضمن  تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: دغدغه اصلی ما خدمتگزاران در حال حاضر مقوله انتخابات است.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی رسالت سنگینی است که نتیجه آن زمانبر است، گفت: متاسفانه فرهنگ در کشور مغفول واقع شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری سالی را به عنوان فرهنگ و اقتصاد نامگذاری کرده و از فرهنگ به عنوان زیربنای تمام عرصه های کشور یاد کردند، افزود: فرهنگ در معنای کلان بر سبک زندگی جامعه تاثیرگذار است.

رفیعی با اشاره به اینکه اقتصاد پاشنه آشیل مشکلات و چالش های کشوری است، افزود: از این رو دولت ها تمرکز بیشتری بر اقتصاد دارند و بی شک لازمه داشتن کشوری قدرتمند توجه به رفاه و آسایش مردم است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های کشور و پروژه های نیمه تمام کشور نیاز به نوسازی و بازسازی دارند که نیازمند اعتبارات بالایی است،اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات و پروژه های بسیاری به بهره برداری رسیده است که نگهداری و نوسازی آنان نیازمند هزینه است و زمانی که این اقدامات در کنار مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر قرار می دهیم شرمنده این قشر می شویم.

این مسئول با بیان اینکه دولت ما فرهنگی است و باید به مقوله فرهنگ اهمیت داد، گفت: امروز دنیای صفر و یک ها و دیجیتال در تمام عرصه های مختلف سایه انداخته است و همین موضوع نتیجه بخش بودن فعالیت های فرهنگی را زمانبر کرده است.

رفیعی با یادآوری اینکه در استان در زیرساخت های فرهنگی دچار عقب ماندگی هستیم، گفت: مهمترین مولفه تمدن، فرهنگ است و کانون های مساجد محور هویت های محلی هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ادامه داد: قطعا مساجد محور است، مساجد نباید تنها محلی برای عبادت باشد، ائمه جماعت به عنوان ستون مسجد با کمک ارکان مسجد از مشکلات اهالی محله مطلع باشد و در راستای حل این مشکلات پاپیش گذارند.

رفیعی با اشاره به اینکه هر زمان کاری توسط مردم اجرا شد، اثر ماندگاری برجای گذاشت، گفت: یکی از مهم ترین خروجی کانون های مساجد، کادرسازی است و با جذابیتی که کانون‌های مساجد ایجاد کرده اند، تربیت نسل جوان در تراز انقلاب اسلامی در این مراکز متجلی می شود و حاکمیت در چارچوب اختیاری که دارد از این مراکز حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه گفتمان این دولت فرهنگی است، گفت: هر آنچه در توان داریم در قالب صندوق نوآوری از کانون های مساجد حمایت کنیم.
این مسئول اظهار داشت: آسیب های حوزه فرهنگ در استان شناسایی شده است و نیازمند کارهای فرهنگی در حوزه ازدواج، فرزندآوری و آسیب های اجتماعی هستیم.

رفیعی در ادامه با اشاره  به ضرورت حضور حداکثری در پای صندوق های رای گفت: منکر مشکلات در کشور نیستیم ولی نباید افراد گله مند از حضور در انتخابات شانه خالی نکنند، چرا که شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است.

وی با اشاره به اینکه امروز درگیر جنگ ترکیبی هستیم و دشمن از تمام ابزارها برای سرنگونی این انقلاب استفاده می کند، افرود: این اقدامات برای تحت تاثیر قراردان انتخابات است چرا که هر رای در انتخابات تیری بر قلب بدخواهان نظام و زمینه ساز اقتدار انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha