کد خبر: 213456
۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
انهدام باند سارقان در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری باند سارقان به عنف طلاجات و اموال از داخل منازل که با شیوه بیهوش کردن مالباختگان اقدام به سرقت می کردند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت : در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت بعنف طلاجات از داخل منازل آنان با شیوه بیهوش کردن مالباختگان و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

 وی با بیان این که سارقان با هدف شناسایی افراد کهنسال و زنان سرپرست خانواده که تنها در منازل سکونت داشته به بهانه ای خاص به درب منازل مالباختگان  مراجعه کرده بودند، افزود :  متهمان پس از  اطمینان ازحضور خانم های سالخورده  در منازل مورد نظر ضمن بیهوش کردن مالباختگان پس از دقایقی اقدام به سرقت طلاجات همراه آنان و اموال منزل می کردند.

 سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: کاراگاهان پلیس آگاهی استان با تشکیل تیمی مجرب به محل های وقوع سرقت اعزام و با تحقیقات میدانی و بررسی صحنه ها وبهره گیری از شیوه های پلیسی در یک عملیات پیچیده پلیسی نهایتا باند سارقان به عنف طلاجات شامل یک زن و مرد  را که با یک دستگاه خودرو پراید  مرتکب جرم می شدند ، شناسایی کردند.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان پس از ارتکاب جرم در حین خروج از استان  دریکی از مسیرهای منتهی به استان فارس با اجرای طرح مهار و با همکاری عوامل انتظامی شهرستان حاجی آباد دستگیر و به همراه خودرو توقیفی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند که در تحقیقات تخصصی انجام شده  علی رغم انکار جرم ارتکابی ،در نهایت  به ارتکاب دو فقره سرقت  به عنف طلاجات از بانوان سالخورده  در بندرعباس اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و کشف دیگر سرقت های احتمالی توسط این باند ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha