حضور گسترده در انتخابات دشمنان انقلاب را ناامید می کند

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای تولید قدرت و تثبیت امنیت را میسر می‌کند و دشمنان ایران و انقلاب را ناامید خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، حجت‌الاسلام طاها توکلی در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: اصحاب رسانه بعنوان خواص، در بین افکار عمومی نقش و تاثیرگذاری ویژه ای دارند و در انتخابات می‌توانند با تعامل و وحدت‌رویه بیشتر نقش‌آفرینی کنند.

وی با تاکبد براینکه باید در یازدهم اسفندماه شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو باشیم، تصریح کرد: رسانه مؤثرترین ابزار برای اثرگذاری روی اقشار مختلف مردم است و جایگاه ویژه‌ای بین مردم دارد و می‌تواند مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت کند.

حجت‌الاسلام توکلی با بیان اینکه همه بخش‌های سپاه از سال گذشته در راستای جهاد تبیین فعالیت داشته‌اند، افزود: در مجموعه سپاه بسیج رسانه‌ای، بسیج سازندگی، فرهنگی و هنری و روابط عمومی در بستر جهاد تبیین، امیدآفرینی و مشارکت جدی پیگیری شده است.

وی تصریح کرد: حضور مردم در ۲۲ بهمن و پیش‌تر مشارکت مردم در استقبال از ریاست جمهوری و مشارکت در مراسم هفته وحدت بیانگر حضور همیشگی مردم در همه عرصه‌هاست و دشمن چون مشارکت مردم را می‌بیند از این مهم در هراس است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد جمهوری اسلامی ایران دارای عزت و اقتدار است و افزود: جمهوری و نظام مقدس اسلامی یک راهبرد دارد و راهبر ما مشارکت برای حضور در پای صندوق‌های رأی است و راهبرد دشمن نیز کاهش مشارکت است.

وی با بیان اینکه رهبر فرمودند مشارکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف بیان کرد: حق به معنای دخالت در تعیین سرنوشت کشور و آزادی و زندگی؛ تکلیف نیز از باب تبعیت از فرامین رهبری و دفاع از امنیت کشور است که قطعاً ارتقای ضریب امنیتی کشور را به دنبال دارد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اضافه کرد: حضور گسترده در انتخابات تولید قدرت و تثبیت امنیت را میسر می‌کند و مهمتر اینکه دشمنان را ناامید خواهد کرد.

حجت‌الاسلام توکلی تاکید کرد: مردم در پای صندوق‌های رأی انتخابات اسفندماه امسال باید کسانی را انتخاب کنند که نیروی تازه نفس و برنامه داشته و توانایی کمک به مشکلات کشور و ارتقای جایگاه ایران و قدرت چانه‌زنی و مطالبه‌گری داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha