کد خبر: 213516
۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
چشم مدعیان لیگ به سرمربی پرسپولیسی

ملوان این فصل مدعیان قهرمانی را متوقف کرده اما شاید استقلال حریف دشوارتری باشد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، استقلال در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشته و توانسته از 16 بازی 35 امتیاز کسب کند. شاگردان جواد نکونام در دیدار رفت موفق شدند ملوان را هم در ورزشگاه آزادی شکست بدهند و حالا برای دبل برد به انزلی خواهند رفت.

اما در آن سو تیم مهدی تارتار شگفتی‌ساز این فصل رقابت‌های لیگ برتر بوده و موفق شده در 16 بازی، به اندازه تمام امتیازات فصل گذشته ملوان امتیاز کسب کند. آنها در استادیوم سیروس قایقران پرسپولیس و تراکتور را متوقف کردند و در خارج از خانه سپاهان را شکست دادند.

حالا چهارمین مدعی در حالی برابر این تیم صف آرایی خواهد کرد که اگر در این بازی نیز شگفتی رقم بخورد، ملوان رسما به جمع چهار مدعی بالای جدول خواهد پیوست.

مهدی تارتار که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، در این بازی انگیزه‌های خاص خود را خواهد داشت و امیدوار است با کسب نتیجه مقابل استقلال، شرایط مطلوب تیم خود را ادامه دهد.

باشگاه ملوان این روزها تلاش می‌کند مجوز بازی میلاد سرلک و محمد عمری را هم دریافت کند اما آنها بدون این دو ستاره نیز به شکلی جالب توانستند ذوب‌آهن را شکست بدهند و حالا چشم سایر مدعیان به این تیم خواهد بود تا شاید در انزلی بتوانند استقلال را متوقف کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha