انس با قرآن در روابط اجتماعی افراد تأثیرگذار است

شرکت کننده در مسابقات بین المللی قرآن از کشور تایلند با بیان اینکه انس با قرآن در روابط اجتماعی من تأثیرگذار است، گفت: حتی در بحران‌های خانوادگی با مطالعه آیه «ایاک نعبد و ایاک نستعین» این موضوع به من یادآور می‌شود که فقط باید خدا را ستایش کنم چون خدا آرامبخش همه افراد است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)،«کنو کووان سوکتاوون» بانویی ۳۹ ساله که از کشور تایلند برای رقابت در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم به ایران آمده بیان کرد: از ۹ سالگی فعالیت قرآنی را شروع و از ابتدا در همین رشته ترتیل فعالیت کردم. در مسابقات تلاوت کشور مالزی شرکت و مقام سوم را در رشته تلاوت کسب کرده ام.
این متسابق با اشاره به شرکت در مسابقات دارالسلام بورنای تصریح کرد: در سن ۱۸ سالگی در مسابقات جوانان آسیا شرکت کردم؛ میزبانی ایران در این مسابقات نیز عالی بود.
وی یادآور شد: بیشترین دوستان من قرآنی هستند و انس با قرآن در روابط اجتماعی من تأثیرگذار است؛ حتی در بحران‌های خانوادگی با مطالعه آیه «ایاک نعبد و ایاک نستعین» این موضوع به من یادآور می‌شود که فقط باید خدا را ستایش کنم چون خدا آرامبخش همه افراد است.
کنو کووان سوکتاوون عنوان کرد: تنها دوستم قرآن است؛ از طریق انس با قرآن راه مستقیم به سمت بهشت را طی و در زمان مرگ نیز تنها قرآن برایم باقی می‌ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha