کد خبر: 213782
۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، سرهنگ "یداله طهماسیان" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل واقع در پویینک سرسبز۷ که ماموران انتظامی سریعا به محل اعزام و مشخص شد مقتول به علت شدت جراحت وارده در محل فوت و قاتل نیز از محل متواری شده بود که در این راستا جهت بررسی بیشتر و تخصصی تر ماموران پلیس آگاهی قرچک پس از حضور در صحنه به اقدامات فنی و شگردهای پلیسی پرداختند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات صورت گرفته و به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی در کمتر از یک ساعت موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل واقع در روستای داوود آباد شدند که طی هماهنگی با مقام قضائی با انجام یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی قاتل دستگیر و به پلیس آگاهی قرچک منتقل شد.

سرهنگ یداله طهماسیان اظهار داشت : متهم دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه جرمی شده بود که در رو به رو شدن با مدارک و ادله ماموران لب به اعتراف گشود و به جرم خود معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اعلام داشت: متهم پس از تحقیقات تکمیلی به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و سپس با قرار روانه زندان گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha