کد خبر: 213786
۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱

ائتلاف دقیقه پایانی

اتفاقی که در سه روز مانده به انتخابات معادلات سیاسی پایتخت را به هم زد
ائتلاف دقیقه پایانی

در سه روز مانده به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصمیمی مهم برای اجماعی کارآمد گرفته شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)سه روز مانده به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۷ نفر از متخصصین پایتخت با محوریت انجمن اسلامی پزشکان ایران، در اقدامی که به گفته ی سخنگوی آن ها برای ارتقا سطح سلامت شهر تهران صورت گرفته است، ائتلاف بزرگ جامعه سلامت تهران را شکل دادند.

ائتلافات صنفی در کارزارهای انتخاباتی کشور عموما به دلیل تفاوت در نظر و سلیقه، روزها قبل و پس از برگزاری نشست های متعدد ایجاد می‌شود. اما زمان و نحوه شکل‌گیری این ائتلاف نشان از عزم و اراده ی کاندیداهای عضو آن برای کمک به رشد و آبادانی شهر تهران، به ویژه در حوزه سلامت دارد.

دکتر فهیمی، سخنگوی این ائتلاف می گوید: در این اتحاد، تلاش شده است تا با حضور پزشکان و متخصصین مطرح، در صورت پیروزی در انتخابات، زمینه فعالیت ها و برنامه ریزی های آتی در خصوص ارتقاء و بهبود حوزه سلامت پایتخت فراهم‌شود.

اتفاقی که در سه روز مانده به انتخابات معادلات سیاسی پایتخت را به هم زد

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجمن اسلامی پزشکان ایران محور اصلی این ائتلاف است، خاطر نشان کرد: حضور پزشکان متخصص و آشنا به ساز و کارهای فعالیت در مجلس میتواند در کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان بسیار موثر و راهگشا باشد.

دکتر فهیمی کاندیداهای عضو ائتلاف بزرگ جامعه سلامت را از بهترین متخصصین حوزه پزشکی کشور و همچنین با سابقه مدیریتی و اجرایی متعدد دانست.

اتفاقی که در سه روز مانده به انتخابات معادلات سیاسی پایتخت را به هم زد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha