آغاز عملیات احداث بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی حضرت عبدالعظیم(ع)

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه عملیات عمرانی و ساخت بیمارستان حضرت عبدالعظیم بالغ‌ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز خواهد داشت گفت: خیرین جهت احداث بیمارستان پای‌ کار آمدند و تلاش می‌شود این مرکز درمانی کمتر از۳ سال در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)،حجت‌الاسلام‌ سید مهدی خاموشی در آئین آغاز احداث بیمارستان حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: از تولیت آستان حضرت عبدالعظیم تشکر می کنیم که با پیگیری های فراوان زمینه احداث این بیمارستان مجهز در مجاورت حضرت عبدالعظیم (ع) را فراهم کرد و ما از این کار شایسته استقبال کردیم که با یاری خدا تا آخر نیز حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: صدها رقبه با نیت احداث مراکز خدماتی، درمانی یا غیره در کشور داریم که سال‌هاست معطل‌ مانده و بدین معناست که خیری زمینی را برای احداث و ایجاد بنایی اهدا کرده و سالیانی گذشته اما اجرایی نشده که هرساله نیز بر هزینه‌های احداث آن افزوده خواهد شد اما در صورت مشارکت خیرین امکان اجرای پروژه‌ها و تسریع در احداث ساختمان‌ها وجود دارد.

خاموشی از وجود صدها رقبه معطل‌ مانده با نیت احداث و ایجاد بنای درمانی یا غیره خبر داد و گفت: در صورت مشارکت خیرین این رقبات تعیین تکلیف شده و امکان اجرای پروژه‌ها و تسریع در احداث ساختمان‌ها وجود دارد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه منابع برای احداث بیمارستان تأمین‌ شده تا پس از تکمیل در خدمت مردم این منطقه قرار گیرد، خاطرنشان کرد:برای اعتبار این بیمارستان بر اساس هر تخت محاسبه می‌شود و هزینه ها نیز هر روز بیشتر می گردد لذا از خیرین بیشتری درخواست داریم پای کار بیایند.

بیمارستان حضرت عبدالعظیم در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار بنا می شود

تولیت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از ساخت بیمارستانی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع خبر داد و گفت: موافقت اصولی قطعی وزارت بهداشت برای ساخت این بیمارستان صادر شده است و با احداث این بیمارستان ۲۴۰ تخت‌خوابی می توانیم بر آموزه‌های دینی مسلمانان بر خدمت‌رسانی به مردم و عمران و آبادانی قدم مفیدی را برداریم.

او ادامه داد: زمین موقوفه‌ای به مساحت ۱۲ هزار متر مربع را برای احداث بیمارستان انتخاب کردیم و از سازمان اوقاف درخواست کردیم که این زمین را در اختیار آستان حضرت عبدالعظیم (ع) قرار دهند که بیمارستان احداث شود.

قاضی‌عسگر با اشاره به عملیات «قلعه گبری» شهر ری گفت: سومین پروژه مربوط به این بنای تاریخی است. در نظر داریم که این مکان به موزه شهر ری یا محل فروش صنایع دستی شهر ری تبدیل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha