کد خبر: 213830
۸ اسفند ۱۴۰۲، ۷:۳۲
نماینده مجلس، شهردار یا استاندار نیست

جواد خیابانی مجری و گزارشگر برنامه های فوتبالی گفت: نماینده مجلس، شهردار یا استاندار نیست که برنامه داشته باشد، بلکه نمایندگانی که با آرا مردم به مجلس می روند باید مطالبات مردم را در مجلس بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، جواد خیابانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان در محل ستاد انتخاباتی دکتر خلیل آل امین با بیان اینکه نماینده ای که از سوی مردم به مجلس راه پیدا می کند، باید مطالبه کننده حق مردم این شهر در مجلس باشد، اظهار کرد: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در خانه ملت به عنوان وکیل و نماینده مردم حضور دارند بتوانند مطالبه گر باشند و حق مردم را از قانون گذار اداکنند عملا کشور و سرزمین خوبی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه به عقیده بنده آن چیزی که در مجلس شورای اسلامی رخ میدهد امضای چند بیانیه سیاسی است، افزود: اعتقاد داریم که باید از این موارد هم حمایت کرد ولی همه وظیفه نماینده مجلس این نیست! بلکه نمایندگان در کنار تمام مشارکت های،سیاسی، دینی و اخلاقی که وظیفه همه ما است، باید نسبت به وضعیت معیشت مردم نیز احساس وظیفه کنند.

مجری و گزارشگر صداو سیما، با تاکید بر اینکه مردم زنجان نماینده ای می خواهند که سطح استان چه از نظر فرهنگی، سلامت و ورزشی و معیشتی در سطح بالاتری قرار گیرد، بیان کرد: جوان شهر زنجان زمین فوتبال ندارد، پدر شهر زنجان شغل مناسبی ندارد، زن شهر زنجان به عنوان یک خانه دار کسب درآمدی در زندگی همسر و فرزندان خود نمی بیند و بسختی گذران زندگی می کند، پس باید قانونی در کشور وضع شود که طبق قانون اساسی ورزش و تحصیل رایگان باشد.

خیابانی با بیان اینکه متاسفانه بر خلاف قانون اساسی ورزش و تحصیل در کشور رایگان نیست، اظهار کرد: نمایندگانی که با آرا مردم به مجلس می روند باید حق مردم را مطالبه کنند، اما متاسفانه برخی نمایندگان مجلس مطالبه گری هایشان برای خودشان بوده نه برای مردم!

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان درخواست برنامه می کنند که مطالبه درستی نیست، افزود: نماینده مجلس، شهردار یا استاندار نیست که برنامه داشته باشد، بلکه نمایندگان باید مطالبات مردم را در مجلس بیان کنند.

مجری و گزارشگر صداو سیما، با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات باید از روی عشق به ایران باشد، گفت: حضور در انتخابات یعنی انتخاب فرد اصلح که تصمیم گیرنده باشد و اگر مشارکت نباشد نمی توان ادعای پیشرفت و توسعه داشت و حضور بنده در زنجان نیز برای ایجاد شور و شعور انتخاباتی است.

خیابانی با بیان اینکه باید ایران را با حضور نمایندگان اصلح در مجلس آباد کرد، تاکید کرد: مردم ایران در انتخابات شرکت کنید و با انتخاب فرد اصلح برای ساختن ایران و در مسیر وطن پرستی قدم بردارید.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha