برکناری ۲ مدیر زنجانی بدلیل تخلفات انتخاباتی

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از برکناری ۲ نفر از مدیران شهرستانهای استان زنجان به دلیل تخلفات انتخاباتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: ۲ نفر از مدیران  شهرستان های استان زنجان به دلیل عدم رعایت مواد ۷۳ تا ۷۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی،به دستور استاندار زنجان از مسئولیت‌های خود برکنار شدند.

وی با بیان اینکه طبق قانون انتخابات عدم رعایت مفاد این مواد، جرم انگاری شده است گفت: گزارشات مراجع نظارتی، برای رسیدگی به تخلفات مدیران مذکور به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع گردیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با یادآوری اینکه مجموعه عظیمی از مدیران و دست اندرکاران خدوم استان ، از چندین ماه قبل با تلاش شبانه روزی در صدد برگزاری سالم و مطلوب انتخابات در ۱۱ اسفند هستند، تاکید کرد؛ در راستای اجرای قانون و راهبرد بی طرفی و امانتداری در انتخابات ، جرائم و تخلفات احتمالی انتخاباتی مدیران و دست اندرکاران و نیز نامزدها با جدیت توسط مراجع و نهادهای ذیربط رصد و با متخلفین برخورد خواهد شد.

رفیعی در ادامه با اشاره به رقابت ۲۰۰ نامزد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه های انتخابیه استان زنجان، گفت: زمان انصراف از نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی روز گذشته به پایان رسیده است که از این تعداد ۱۷۳ نفر را آقایان و ۲۷ نفر را بانوان تشکیل می دهند.
وی با اشاره به فرصت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: ساعت هشت صبح پنجشنبه دهم اسفند این فرصت به اتمام می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha