دعوت امدادگران هلال‌احمر از مردم برای حضور در انتخابات

جمعی از امدادگران جمعیت هلال احمر در بیانیه ای بر لزوم شرکت در انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و انتخابات پراهمیت مجلس شورای اسلامی تاکید و از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله‌ الرحمن الرحیم

انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و انتخابات پراهمیت مجلس شورای اسلامی طلیعه ترسیم افق‌های نو برای کشور تحت زعامت ولایت فقیه و تنفس در فضای آزاداندیشی در پرتو انوار خورشید مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی هستند که بیش از چهار دهه شهیدپروری، مقاومت و پیشرفت کشور را به آینده‌ای آسوده‌تر، آبادتر و سرفرازتر برای ایران عزیز پیوند می‌زند.

شرکت کردن گسترده مردم و مخصوصا نسل جوان در انتخابات، ابتدای شروع آماده‌باشِ خادمان و مسئولان کشور برای چابکی در ایثار و خدمت کردن به ملتی است که با حضور گسترده خود در همه انتخابات مسئولان را به طور تمام وقت پاسخگوی مطالباتِ به حق خود نگه داشته‌اند.

بنابراین مشارکت حداکثری در انتخابات، به معنای تضمینِ هموار شدن مسیرهای سخت در حرکت به سوی قله‌های متعالی و مرتفع جدیدتر است و همان طور که ملت ایران در فتح قله‌های مشابه در گذشته پیروز شده است ان شاء الله در جمعه پیش روی نیز در شروعی دیگر به نصرت و ظفر و فتح نو خواهد رسید.

جمعیت میلیونی داوطلبان، جوانان، امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر با رعایت بی‌طرفی که سیره اصیل هلال احمر است، با ریختن آرای خود در صندوقهای رای، در رسیدن به قله‌های پیشرفت و آبادانی ایران همراه مردم خواهند بود و چون روزهای حادثه در روز مهم انتخابات نیز نقش‌آفرین خواهند شد.

جمعیت هلال احمر همواره به دلیل پیگیری‌های دلسوزانه نمایندگان محترم توانسته است خدمات شایان توجهی به مردم در سراسر کشور ارائه دهد که این نمره قبولی را مدیون برکات شرکت مردم بزرگ ایران در انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح می‌داند.

ما کارکنان، امدادگران، نجاتگران و جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مردم عزیز کشورمان را به حضور گسترده و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دعوت می‌کنیم تا جمعیت هلال احمر نیز در سایه انتخاب‌های اصلح، چون گذشته در خدمت کردن به مردم شریف ایران سربلند باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha