کد خبر: 213928
۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۰۴
توقیف ۲۲ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲۲ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق توسط مرزداران هنگ مرزی نگور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، سرهنگ "جواد رفیعی" در تشریح این خبر گفت: مرزداران هنگ مرزی نگور در راستای جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق به کشور، در حال گشت زنی در محورهای مواصلاتی به مرز به یک دستگاه تریلی مشکوک که جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی اولیه از خودرو، مشخص شد دارای محموله روغن خوراکی فاقد هرگونه مدارک قانونی بوده که در بازرسی از آن ۲۲ هزار لیتر روغن نباتی قاچاق کشف شد.

سرهنگ "رفیعی" با اشاره به دستگیری ۲ نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه تریلی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند که پس از انجام اقدامات قانونی، تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه خاطر نشان کرد: قاچاق یکی از بزرگترین لطمه‌های جبران‌ناپذیر بر پیکره‌ی اقتصادی کشور بوده که در این راستا با عزم جدی و تلاش‌های شبانه‌روزی مرزداران با هرگونه تجاوز مرزی و قاچاق کالا بصورت قاطع برخورد خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha