رئیس حوزه انتخابیه قائم شهر خبر داد: 204 صندوق اخذ رای آماده توزیع به شعبه های اخذرای در حوزه انتخابیه قائم شهر شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت)طبنا(مازندران، جواد مولایی با اشاره به ۲۰۴ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه گفت: در حالی که آرام ،آرام به روز مهم تعیین سرنوشت کشور برای چهار سال آینده نزدیک می شویم همه صندوق ها و تعرفه های اخذ رای در حوزه انتخابیه قائم شهر آماده توزیع به شعبه های اخذ رای شده است .

وی با اشاره به آمادگی کامل این حوزه برای انتخابات سالم افزود در حوزه انتخابیه قائم شهر 204 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تلاش حدود هفت هزار نیروی اجرایی و نظارتی و بازرسی و انتظامی و امنیتی انتخابات 11 اسفند دراین حوزه برگزارمی شود.

رئیس حوزه انتخابیه قائم شهر افزود:
از مجموع 204 شعبه اخذ رای در شهرستان قائم شه112شعبه در شهر قائم شهر ، 10شعبه در شهرارطه و 82 شعبه در سطح روستاهای قائم شهر مستقر خواهند شد.

مولایی ادامه داد: برای سهولت و رفاه حال رای دهندگان در روز 11 اسفند 34 صندوق این حوزه به صورت سیار اقدام به اخذ رای از مردم می کنند.

وی خاطرنشان کرد در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار 370هزارنفر واجد شرایط رای دادن هستنند که 240 هزار نفر آنها مربوط به شهرستان قائم شهرمی شود.

گفتنی است؛ با آرای مردم حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در روز 11 اسفند دو نماینده از این حوزه انتخابیه به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه خواهند یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha