مشارکت در انتخابات نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مشارکت بیشتر مردم نشانه همدلی مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی  در ساعات اولیه با حضور در صندوق رای گیری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انقلاب را مردم ایران کسب کردند، اظهار کرد:  در این مدت چهل و پنج سال مردم همیشه در مقابل فتنه ها و توطئه ها ایستادگی کردند و در این مردم صاحب انقلاب هستند.

وی افزود: مردم با تمام تنگناهای موجود که دشمنان خارجی و عوامل داخلی برای مردم ایجاد کرده اند و متوجه این موضوعات هستند و ایران را دوست دارند و با همه دشواری ها به پای ایران اسلامی  هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به فرمایشات رهبری کشور ایران دارای نقاط قوت فراوانی و نقاط ضعف است، بیان کرد: باید تلاش کنیم نقاط قوت را بیشتر کنیم و نقاط ضعف را جبران کنیم.

ایت اله خاتمی با اشاره به فرموده رهبری ماه هنوز  در بحث اقتصادی به حد مطلوب نرسیده ایم، افزود: در عرصه های دیگری مانند  اجرای عدالت نیز کارهای زیادی صورت گرفته است ولی به حد مطلوب نرسیده ایم‌.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات تعیین  سرنوشت کشور و انقلاب است،افزود: مشارکت بیشتر مردم نشانه همدلی مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به طرفداران کاندیداهای انتخابات گفت: تا به امروز روز رقابت بود ولی فردا شنبه مهربانی، مودت و همدلی خواهد بود و مهم ترین مسئله برای ما انقلاب است و منافع ملی.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha