مردم هوشیار زنجان نسبت به انقلاب خود حساسیت دارند

امام جمعه زنجان با اشاره به هوشیاری و حساسیت مردم زنجان در عرصه‌های‌ مختلف به ویژه انتخابات گفت: مردم هوشیار زنجان همیشه بیدار هستند و نسبت به انقلاب خود حساسیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی با حضور در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان زنجان، (دوازدهمین دوره مدرسه شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری) در جمع خبرنگاران استان  با بیان اینکه حسایت و در صحنه بودن مردم زنجان سرآمد بوده است، اظهار کرد:مردم هوشیار زنجان همیشه بیدار هستند و نسبت به انقلاب خود حساسیت دارند و این بارهم در انتخابات حماسه خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه رای دادن حق همه مردم است، و آنهایی که رای نمی‌دهند حق خود را به دیگران می‌دهند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم تاکید فرمودند که رای دادن نه تنها حق است بلکه وظیفه نیز هست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه خبرهایی که واقعیت نداشته باشند اما برای خوشایند کسی نوشته شوند از اقبال عمومی  برخوردار نیستند گفت: نویسندگان این نوع خبرها با وجود اینکه هیجان ایجاد ایجاد کرده و مشتری جذب می‌کنند مدتی بعد خود به خود از رده خارج می‌شوند.

آیت اله خاتمی ضمن اظهار رضایت از عملکرد رسانه‌های استان در عرصه‌های مختلف خطاب به خبرنگاران حاضر در ستاد گفت: در عین حال که به کار خود ارزش قائل می‌شوید آگاهی بخشی را در اولویت کار خود قرار دهید چون آگاهی دادن از سوی رسانه‌ها حق مردم است.

وی با تاکید بر اینکه از تنش‌ها و هیجانات چیزی عاید شما نمی‌شود تصریح کرد: همه شاهد هستند که در مدت حضورم در زنجان هیچ مسئولی را در تریبون نماز جمعه بالا نبرده و کسی را هم پایین نیاورده‌ام.

این مسئول با بیان اینکه خداوند فیلم بازی کردن و نمایش دادن‌ها را دوست ندارد گفت: آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی به موقع کار ارزشمندی است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha