کد خبر: 214019
۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۰۲

حضور گرم مردم در شب سرد کویر

خراسان‌جنوبی‌ها هنوز پای صندوق‌های رای هستند
حضور گرم مردم در شب سرد کویر

در حالی که کمتر از دو ساعت دیگر تا پایان زمان انتخابات فرصت نمانده اما خراسان‌جنوبی‌ها هنوز هم در این شب‌های سرد پای صندوق‌های رای حضور گرمابخشی دارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، اینجا خراسان‌جنوبی سردترین شب‌های سالش را تجربه می‌کند، از ۱۱ درجه زیرصفر بگیر تا بالاترینش که منفی ۴ درجه است، اما تجربه پایین‌ترین درجه‌های دمای سال هم به تن مردم این استان لرزه نمی‌اندازد؛ چرا که آنها آمده‌اند تا سرنوشت ۴ سال کشورشان را به نماینده منتخب‌شان بسپارند.
امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، صحنه دیگری از پشتیبانی مردمی رقم خورد که ثابت کردند خودشان راه حل مشکلاتشان را بلدند.
خراسان‌جنوبی‌ها نشان دادند کناره‌گیری از صندوق رای دردی را دوا نمی‌کند که هیچ بلکه اگر رای ندهند باید برای ۴ سال آینده با انتخاب آنها که رای داده‌اند، کنار بیایند!
خراسان‌جنوبی‌های ولایت‌مدار باری دیگر ندای رهبر فرزانه خود را شنیدند و امروز ثابت کردند که "در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست".
خراسان‌جنوبی‌ها نشان دادند که باید رای خود از هر حزب و جناحی را به صندوق بیاندازند تا صداهای مختلفی از ملت به گوش دولت برسد.
آری این صندوق‌ها پر از صداست، صدای ملتی که مشکلاتش را از گلوی نماینده منتخبش عنوان خواهد کرد.
خراسان‌جنوبی‌ها امروز ثابت کردند همیشه پای کار بوده‌اند و همیشه پای کار این نظام می‌مانند.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز در خراسان جنوبی با ۷۶۶ شعبه اخذ رأی آغاز شد.
در این انتخابات بیش از ۶۰۸ هزار نفر در استان واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۵۳۱ رأی اولی‌ را تشکیل می‌داد.
فردا اسامی ۴ منتخب ملت از بین ۸۳ نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام می‌شود.

یادداشت از محبوبه قاسم‌زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha