کتابخانه مرکزی نگین برنامه های زیرساختی در حوزه های فرهنگی استان است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: کتابخانه مرکزی نگین برنامه های زیرساختی در حوزه های فرهنگی استان زنجان است و پیگیر مشکلات احداث این کتابخانه در استان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، ابوالفضل رفیعی روز سه شنبه(۱۵ اسفندماه) در حاشیه تور کتابخانه گردی با حضور در کتابخانه گلشهر زنجان، در جمع خبرنگاران با اشاره به دغدغه کتابخانه مرکزی استان زنجان، اظهار کرد: کتابخانه مرکزی نگین برنامه های زیرساختی در حوزه های فرهنگی استان زنجان است و پیگیر این موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه در نقشه فرهنگی استان نیز کتابخانه مرکزی به عنوان مهمترین زیرساخت عنوان شده است، افزود: ریل گذاری شده است که استان زنجان بایستی این کتابخانه مرکزی را به سرانجام برساند که امیدواریم با کمک سازمان برنامه و بودجه و پیگیری های استاندار زنجان، در زمان کوتاهی محقق شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه اولویت دولت زیزساخت های اقتصادی و عمرانی و راه و...است، بیان کرد: به دلیل محدودیت منابع، کتابخانه مرکزی جزو اولویت های فرهنگی استان بوده و است که طبق برآورد اولیه پنج هزار میلیارد ریال اعتبار برای احداث کتابخانه مرکزی زنجان نیاز است.

رفیعی با بیان اینکه در حال حاضر  کتابخانه ها به مرکز فرهنگی در محلات تبدیل شده است، گفت: خوشبختانه در استان زنجان نیز جهش های بسیار خوبی در ایجاد کتابخانه ها بوجود آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha